Modificările apărute recent în piață, caracteristicile noilor generații, digitalizarea, sunt doar câteva dintre elementele care remodelează organizațiile și departamentele de resurse umane. Se ridică, așadar, întrebarea- oare ce ne rezervă viitorul? Și mai ales, viitorul HR-ului și managementului are legătură cu experiența angajaților (Employee Experience)? Modificările apărute recent în piață, caracteristicile noilor generații, digitalizarea, sunt doar câteva dintre elementele care remodelează organizațiile și departamentele de resurse umane. Se ridică, așadar, întrebarea- oare ce ne rezervă viitorul? Și mai ales, viitorul HR-ului și managementului are legătură cu experiența angajaților (Employee Experience)?
Acestea sunt întrebările la care vom încerca să găsim răspunsuri joi, 26 aprilie, la The Office Cluj-Napoca, în cadrul conferinței Zoom IN- Employee Experience. Alături de comunitatea de specialiști vor fi speakerii ediției: Heleen Mes- HR director & employee experience @Happiness Bureau, din Olanda. Heleen are peste 25 de ani de experiență în domeniul resurselor umane, fiind considerată un specialist de referință în industrie, ajungând de 2 ori în lista celor mai buni 10 angajatori din postura de HR manager al Dutch National Bank și Sonepar NL; Iulia Nare- Head of HR, Employee Experience Program Design@ Genpact; Justyna Krzych- Employee Experience designer @Zalando Berlin; Ligia Cremene- consultant HR și profesor universitar; Elena Călin- Expert Customer Experience și CEO UP!Your Service România.
• Este experiența angajaților (Employee Experience) următorul pas pentru HR?
• Ce este Employee Experience? Doar un nou trend? Un ambalaj nou pentru un proces mai vechi? O strategie de real ajutor pentru manageri și HR?
• Ce modele de Employee Experience există?
• Ce instrumente avem pentru a identifica nevoile reale ale angajaților noștri și cum le putem transpune într-o strategie unitară?
Nevoile identificate mai sus sunt doar câteva dintre provocările la care plenara, workshop-urile și panel-ul evenimentului vor încerca să găsească soluții, într-un cadru cât mai interactiv și obiectiv.
A rămas mai puțin de o săptămână până la eveniment, iar locurile rămase disponibile sunt limitate! Detalii despre speakeri, descriere sesiuni, obiective workshop-uri și agenda finală se găsesc la: https://happy-employees.eu/zoom-in-2018/. Ne vedem la conferință, în 26 aprilie 2018, la The Office, Cluj-Napoca!
Zoom IN Employee Experience este susținut de Grupama Asigurări- Partener Gold, Beck Et Al Services- Partener Silver, IVP Design, Exclusiv Catering&Events, Chic Bijoux, HT factory, Explored Med, Hansen, RMB Interauto.
Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – prima companie românească certificată Freedom centered de către organizația internațională WorldBlu. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.
Persoană de contact:
Ana-Maria Vușcan
PR&Trainer
Telefon: 0773-81-28-60
Email: anamaria.vuscan@happy-employees.eu