Ediția a IV-a a proiectului BECOME Cluj a luat sfârșit. Proiectul organizat de organizația internațională AIESEC Cluj-Napoca are ca țintă integrarea tinerilor în piața locală și desfășurarea unor activități teoretice și practice, ajutându-I pe tineri să-și creeze o perspectivă în domeniile, precum Marketing și IT.
Studenții care s-au înscris în proiect au avut parte de un spațiu de învățare propice, aspect asigurat de companiile partenere: Accesa, NTT Data și Netlogiq, alături de partenerii logistici: Daisler Print House, Casa de cultură a Studenților și ASFIC.
Totodată, cadrul multicultural creat prin participarea trainerilor internaționali la acest proiect a adus un plus de diversitate. Pe durata celor 5 săptămâni de training, studenții au avut posibilitatea de a se dezvolta atât pe plan profesional, cât și personal.
“Pentru mine a fost o călătorie, la fel cum a fost și pentru participanți. Un proiect dedicat studenților pasionați de Marketing și IT, BECOME Cluj a adus un plus de cunoaștere acestora atât prin prisma trainingurilor de hard skills livrate de companiile partenere, cât și a celor de soft skills livrate de internaționalii veniți în proiect. Chiar dacă au fost multe nopți nedormite, s-a meritat în final, atunci când am văzut impactul pe care l-am adus în rândul studenților, al internaționalilor dar și în rândul celor care au organizat acest proiect.”, a susținut Diana Vorniceanu, Local Project Manager-Become, ediția aIVa.
În cadrul evenimentului de închidere al proiectului a avut loc expunerea muncii fiecărei echipe participante. În funcție de domeniul de interes, echipele au realizat proiecte realizabile in cadrul unei firme/afaceri. Tinerii au dezvoltat diverse strategii care au demonstrat că inovația și profesionalismul pot fi dobândite într-un astfel de cadru educațional, precum cel oferit prin prisma proiectului BECOME Cluj.
Evenimentul s-a încheiat cu premierea companiilor, respectiv participanților prin oferirea de diplome. Totodată, participanții au primit fișe prin care li s-a solicitat feedback-ul legat de modul de desfășurare al proiectului.
“Pentru mine, proiectul BECOME Cluj a reprezentat o experiență foarte plăcută. Am întâlnit în cadrul activităților oameni frumoși, plini de viață și determinați, care au încercat să ne transmită cât mai multe lucruri utile pe viitor. În cadrul sesiunilor de soft skills, m-am descoperit și am învățat să accept diverse provocări. Pe durata întâlnirilor de hard skills, am acumulat informații noi din domeniul Marketingului. Acest proiect m-a ajutat să mă dezvolt personal și sper ca de la an la an să se îmbunătățească, iar notorietatea lui să crească!”, a mărturisit Simona Alboi, studentă care a luat parte la proiect.