TeCOMM 2018: Cum cresti rata de conversie cu 20% in eCommerce

Cresterea anuala a volumului de vanzari si a relevantei pe piata nationala, completata de extinderea catre noi piete sunt doar cateva dintre preocuparile principale ale fiecarui proprietar de magazine online. Daca vorbim de peisajul actual al comertului online romanesc, putem aminti doar cateva zeci de magazine online care se pot lauda cu cifrele lor.

In acest context, marea majoritate se zbate pentru a avea conversii mai mari, fie ca discutam despre inscriere la newsletter, click pe un anumit banner sau achizitionarea unui produs de pe site.

Una dintre metodele prin care un magazin online poate sa isi creasca rata de conversie este prin redesign”, declara Gennadiy Vorobyov, co-fondator & CEO Netpeak Bulgaria (agentie de marketing digital). Gennadiy va fi prezent in cadrul TeCOMM pe data de 9-10 noiembrie 2018. Acesta sustine o prezentare detaliata insotita de un studiu de caz in care va explica cum poate sa creasca rata de conversie cu peste 20% in urma redesignului strategic.

 

TeCOMM 2018: continut live, intrebari reale, interactiune cu profesionisti

Main stage-ul din acest an pune accent prin speakerii prezenti la eveniment pe Greseli in eCommerce si cum pot fi ele evitate, prin prezentarea studiilor de caz, prin experienta celor care urca pe scena, toate adaptate pietei de eCommerce actuale.

La editia aceasta am decis sa aducem in discutie si aspectele mai putin placute ale industriei. Avand latura practica si motivationala, speakerii prezenti pe main stage au rolul de a puncta ce gresesc businessurile online, cum pot sa corecteze sau sa evite din start anumite greseli. “ declara Iulia Pascal, Marketing Manager TeCOMM.

Printre speakerii confirmati se numara: Ana Sipciu (Industry Manager, Google Romania), Ivan Imhoff (Founder&CEO Cognytive), Gabriela Lungu (Fondator, Wings), Petr Svoboda (CEO Shopsys).

 

 

Sectiune noua @ TeCOMM

“Fie ca discutam de platforme de eCommerce, cifre, grafice sau tooluri care ne usureaza activitatea, in online este, inevitabil, despre tehnologie. Tocmai de aceea, am adus in agenda TeCOMM o sectiune dedicata celor care stau in spatele tastelor: developerii. AI & Big Data MasterClass se adreseaza arhitectilor de software, managerilor tehnici, dezvoltatorilor de Inteligenta Artificiala si specialistilor in data science. Fiind un eveniment hands-on, AI & Big Data for developers reprezinta cadrul ideal de invatare, creare, dezvoltare si testare a programelor care au menirea de a ne schimba total businessul. MasterClassul dedicat dezvoltatorilor de inteligenta artificiala si Big Data are loc pe 9 Noiembrie 2018 si este parte din TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce”, declara organizatorii.

 

Preocuparea de zi cu zi a marketerului? Cifrele si performanta. Eveniment gratuit: #eComMornings by TeCOMM.

 

Pana la TeCOMM Cluj-Napoca, organizatorii propun in 20 septembrie o discutie informala despre indicatori si eficienta in online marketing alaturi de Calin Biris si comunitatea clujeana de comert electronic. „Binecuvantarea si blestemul marketingului online este ca putem sa masuram toate actiunile – avem confirmarea imediata atunci cand facem ceva bine sau cand gresim. Cu toate acestea, spre surprinderea mea, prin ignorarea cifrelor uneori este permisa mediocritatea intr-un domeniu atat de competitiv si exact”, declara Calin Biris, Senior Partner @ Loopaa Marcom.

 

Care sunt punctele de discutie?

  • Ce cifre urmarim in marketing
  • Cum optimizam comunicarea si campaniile de marketing
  • Cum gestionam bugetele de promovare

Participarea este gratuita, locurile sunt limitate si este necesara o inscriere in prealabil (https://bit.ly/eCommornings). Detalii pe pagina de Facebook. Evenimentul are loc la ClujHub, in parteneriat cu Loopaa Marcom, Libero Events si Meron.

 

Parteneri

Exponea, Netopia, Turkish Airlines, Kiss FM, DWF, eMag Marketplace, Filadelfia Turism, C-Solution, SMSLink.ro, Profitshare, Conectoo, iAgency.ro, Gomag, Online Mastery.

5.9.2018